Este blog está diseñado para visualizarse con Mozilla Firefox. Podrás descargar ese navegador en la barra lateral

domingo, 26 de octubre de 2008

O Courel, LIbertad Natural Amenazada





























POEMAS DE UXÍO NOVONEYRA DO SEU LIBRO: OS EIDOS






Iba eu polos camiños

ora cantaba ou xubriaba

e cando en cando paraba

a varexar os espiños.



Tódalas tardes traguía

gargantillas de morodos

i arandos que eu collía.

En chegar comíos todos.

O aire ten unha cousa
que se perde se ún a conta.
Vendo i ouvindo o río

vaise o tempo sin sentilo.

Cain as follas...

Sinto unha cousa

que se apousa en min e no me toca.


Veo o tempo morno do Outono

Os días son tardes longas

O aire é unha cousa...


Todo ten ise xeito:

os tesos,

os camiños que se van

no serán do val

os soutos

alumados d´ouro

eu quedo

ollando ó mofo...


Só se oi o que eu oio
Só se olla o que eu ollo
O val solo.

Móvese o pouso do tempo longo...


Courel de tesos cumes que ollan de lonxe!
Eiquí sínteseben o pouco que é un home...

O sol baixa
de cara como un pai á frol da braña...





No hay comentarios: